• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70785
+
-

جشنواره بزرگ «عید ولایت» در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته ولایت در سمنان خبر داد و گفت: جشنواره بزرگ «عید ولایت» نیز هم‌زمان با شب عید سعید غدیر خم در سمنان برگزار می‌شود.

 به گزارش تسنیم، «عباس بابایی» با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این جشن افزود: نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه و ابراز محبت به اهل‌بیت(ع) برخی از اهداف برگزاری این جشن است.وی با بیان این‌که عید غدیر خم در دین اسلام دارای جایگاه بالایی است افزود: در واقع این عید جایگاه مهم ولایت را نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان مسابقات والیبال بانوان قهرمانی استان در رده سنی امید به مناسبت دهه ولایت به میزبانی شهرداری سمنان برگزار می‌شود.وی اضافه کرد: والیبالیست‌های استان روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 16 و 17 مرداد در مجموعه فرهنگی، ورزشی بانوی شهر با هم رقابت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را شناسایی و استعدادیابی، جذب و پرورش استعدادهای والیبال بانوان استان عنوان کرد.بابایی اظهار کرد: برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که از اول تا ششم شهریور در قزوین برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید